Què vols estudiar?

International Marketing Management

The International Marketing Management certificate is a programme organised by 5 European institutions that offer training at EQF level 5.

Cicles Formatius de Grau Superior

Tria l'àmbit professional que t'interessi. També pots seleccionar els cicles que treballen amb metodologia ABP.

ABP200x79

L’INS Escola del Treball és el referent dels CAR o Cicles d’Alt Rendiment als Cicles Formatius.

El fonament metodològic dels CAR és l’ABP que integra el treball per projectes de forma natural i propera a la realitat dels entorns professionals on el nostre alumnat ha de ser competent i ha d’aportar talent.

Postgraus de Formació Professional

Cicles Formatius de Grau Mitjà

Tria l'àmbit professional que t'interessi.

Itinerari Formatiu Específic (IFE)

logo IFE
Escola del Treball