CFGM de Gestió administrativa àmbit jurídic

missatge clau borsa treball
missatge clau Administracio prac jutjats
missatge clau sort profess

La competència general d’aquest títol consisteix a activitats de suport administratiu en l’àmbit laboral, comptable, comercial, financer i fiscal, així com d’atenció al client/usuari, tant en empreses públiques com en empreses privades, aplicant la normativa vigent i protocols de qualitat, assegurant la satisfacció del client i actuant segons les normes de prevenció de riscos laborals i de protecció ambiental.

Aquesta competència es complementada amb la realització de les activitats de suport administratiu a l’àmbit jurídic, i les activitats de tramitació processal i administrativa i d’auxili judicial de l’Administració de justícia de Catalunya.

Tenen una durada de 2.000 hores (1.584 lectives en el centre educatiu i 416 de pràctiques en un centre de treball) distribuïdes en dos cursos acadèmics.

  • Comunicació empresarial i atenció al client
  • Operacions administratives de compravenda
  • Operacions administratives de recursos humans
  • Operacions auxiliars de gestió de tresoreria
  • Tècnica comptable
  • Tractament de la documentació comptable
  • Tractament informàtic de la informació
  • Operacions administratives de suport
  • Anglès
  • Empresa i administració
  • Empresa a l’aula
  • Formació i orientació laboral
  • Formació en centres de treball
  • Tramitació processal i auxili judicial
  • Organització i estructura de l’àmbit jurídic i judicial
  • Auxiliar administratiu/va a l’Administració de Justícia, els registres públics i a les empreses de l’àmbit jurídic privat
  • Tramitador/a processal i administratiu de l’Administració de Justícia
  • Treballador/a del cos d’auxili judicial de l’Administració de Justícia
  • Auxiliar administratiu/va d’oficina
  • Auxiliar administratiu/va comercial
  • Auxiliar administratiu/va financer
  • Auxiliar administratiu/va comptable
  • Auxiliar administratiu/va de logística
  • Auxiliar administratiu/va de banca i d’assegurances
  • Auxiliar administratiu/va de recursos humans
  • Auxiliar administratiu/va de l’administració pública
  • Auxiliar administratiu/va d’assessories jurídiques, comptables, laborals, fiscals o gestories
  • Tècnic/a en gestió de cobraments
  • Responsable d’atenció al client
  • Ordinador personal portàtil (necessari a 1r i 2n curs). Requisits mínims de l’equip: 

Intel i5 8250 o AMD Ryzen 5 2500U (generació del processador que estigui en venda actualment)
8Gb RAM
Disc dur 250Gb (preferiblement SSD)
Targeta gràfica Nvidia 1050 o equivalent encara que sigui no dedicada
Sistema operatiu WIN10 o superior

  • Programari Microsoft Office professional 2016, ha d’incloure Microsoft Access (per 1r i 2n curs). Cost estimat en funció de la llicència de fins a 19€ (*) (***)
  • Llibres de 1r curs. Cost aproximat a partir de 80€ (*) (**)
  • Llibres de 2n curs. Cost aproximat a partir de 40€ (*) (**)

(*) Aquests preus son del tot orientatius i estan sotmesos a canvis. Si detecteu variacions significatives, contacteu amb el tutor/a.
(**) El tutor/a donarà tota la informació dels llibres a l’alumnat el primer dia de curs
(***) Si no disposeu d’aquest programari demaneu orientacions a l’inici de curs

gestio adm juridic titol i calendari
Juridic horari
info ambits professionals
info-díptic
tenim formacio
portes obertes25
departament administracio

Sortida a Barcelona dels alumnes de 1r d’Administració i Finances – Gestor d’Assegurances

Els alumnes de 1r curs del cicle d’Administració i Finances, especialitat Gestor d’Assegurances, van gaudir recentment d’una sortida a Barcelona plena d’aprenentatges i noves experiències. Al matí, van assistir a la representació teatral de Frankenstein en anglès, una activitat que va permetre millorar la comprensió oral de la llengua en un context cultural i lúdic.Posteriorment, van visitar […]

Participació en el curs de Digitalització ofert per Zurich

Els alumnes de 2n d’Administració i Finances, especialitat Gestor d’Assegurances, van tenir l’oportunitat de desplaçar-se a Barcelona per participar en el curs de Digitalització ofert per l’empresa Zurich. Aquesta formació, centrada en les noves tendències tecnològiques i la transformació digital, va permetre als estudiants adquirir coneixements clau per al seu futur professional. Durant la jornada, […]

Descobrint el món professional amb una visita a Focus

Tota la classe del cicle formatiu de grau superior d’Assistència a la direcció, vam tenir l’oportunitat de visitar les instal·lacions de Focus, a Barcelona. Aquesta empresa és un referent del sector cultural a Catalunya, amb una trajectòria de més de 35 anys dedicada a la creació, producció i difusió d’espectacles teatrals, així com a la […]

L’alumnat d’Administració i Finances visita a l’Agència Tributària Catalana

Els alumnes de 1rC d’Administració i Finances ,van poder visitar L’Agència Catalana Tributària el 2 d’abril, per conèixer els seus objectius, funcions i les diferents àrees de treball L’ATC té com  principal objectiu conscienciar de la necessitat  de col·laboració en el compliment de les obligacions  fiscals  per combatre el frau  fiscal. A més, els tècnics […]

Escola del Treball