L’INS Escola del Treball ha tingut el plaer de rebre la visita de l’empresa líder en el sector tecnològic, ICG Software

Els representants d’ICG Software van compartir la història i els orígens de l’empresa, així com les diverses companyies que conformen el grup, proporcionant una visió integral del seu compromís amb la innovació i el desenvolupament tecnològic.

Els alumnes del CFGS d’Administració i Finances i del CFGS de Comerç Internacional, van tenir l’oportunitat d’interactuar amb els professionals d’ICG Software, explorant les possibilitats de pràctiques FCT (Formació en Centres de Treball) i formació Dual en un entorn empresarial dinàmic i en constant evolució.

Des de l’Escola del Treball, volem expressar el nostre agraïment a l’empresa ICG Software per la seva col·laboració i compromís amb la formació i el creixement dels nostres estudiants. Estem decidits a continuar treballant junts per aconseguir un futur brillant pels estudiants de FP.