10 alumnes de l’INS Escola del Treball han participat en la iniciativa que s’ha fet al Teatre L’Amistat

10 alumnes de l’INS Escola del Treball han participat al II CAMPAMENT D’INNOVACIÓ I EMPRENEDORIA DE LLEIDA celebrat a Mollerussa. Un esdeveniment en el que han participat 60 alumnes de diferents centres de Formació Professional (La Salle Mollerussa, Ilerna, La Caparrella, Institut Torrevicens, Escola del Treball i Ins Mollerussa).

Com integrar el nou espai públic a l’àmbit educatiu? Aquest ha estat el repte proposat per l’Ajuntament de Mollerussa de la mà de l’alcalde de la ciutat.

L’equip guanyador “FEM PLAÇA” ha proposat realitzar una setmana sociocultural amb un seguit d’activitats com: recitals de poesia,  biblioteca a l’aire lliure, gimcana amb jocs tradicionals, un mercat d’intercanvi, tallers de cuina, conta-contes, etc.

El segon premi se l’ha endut  “LES CONVERGENTS” amb la seva proposta d’utilitzar la realitat augmentada per fer un recorregut històric per la ciutat.

“MOLLEACTIVA’T” s’ha endut el tercer premi amb la seva proposta de recitals de lectura, obres de teatre, concerts musicals, correbars, xerrades informatives i educatives per tots els públics.

El jurat ha estat format per l’empresari Josep Maria Pujol, de Prefabricats Pujol; Narcís Romà, director de l’empresa Xtratègics; l’arquitecta tècnica, Esther Gatnau, la regidora d’Ensenyament, Mònica Segués i la directora del Centre de Recursos del Pla d’Urgell, Cèlia Torres. Els premis estan patrocinats per l’Ajuntament de Mollerussa, BonÀrea, Agrupa, Transports Argelich, Euroreclams i Oficentre.