La inacció davant d’una situació de crisi no és una solució, ja que va en detriment, en el nostre cas, de la qualitat formativa que oferim al nostre alumnat.  Així doncs, a l’Escola del Treball ens hem adaptat ràpidament als nous reptes arran de la Covid-19 i tota la comunitat educativa ha pogut participar, un curs més, de l’acte d’inici de curs; aquest cop ofert de forma telemàtica.

L’acte ha estat inaugurat per la directora del centre, Neus Caufapé i pel director dels Serveis Territorials d’Educació a Lleida, Carles Vega.

Amb el títol “ Revolució digital. Preparats?”, l’emprenedor lleidatà Jesús Bosch, fundador i actual CEO de l’empresa d’àmbit internacional Starloop ha ofert al nostre alumnat una excel·lent i inspiradora ponència . Primer ha parlat dels seus inicis com a estudiant i treballador per després explicar com va emprendre els seus propis negocis amb un gran impacte global. La revolució digital, la importància de la marca personal, l’anglès i el seu esperit emprenedor han estat altres eixos de la seva ponència.

Seguidament i per concloure l’acte, s’ha realitzat l’entrega de premis a l’alumnat guanyador del concurs ET-Emprèn, concurs que premia els millor projectes de formació professional de l’escola. En aquest concurs es van presentar 23 projectes de diferents cicles formatius.  Els projectes guanyadors premiats amb 300 euros cadascun han estat:

• “Invest for your future” de l’alumna Laura Cervelló del CFGS d’Administració i Finances s’ha endut el premi a la millor idea patrocinat per Tallers Antoni Miquel.
  • “Easy Bike” dels alumnes Miquel Melis, Gabriel Lima i Victor Saez del CFGS d’Energies Renovables en la categoria de projecte més viable. Aquest premi ha estat patrocinat per Transports Trota.
  • “Laboratoris NutriLeda” de les alumnes: Montse Martínez, Mar Maria i Liliana Devesa del CFGS de Laboratori i anàlisi de qualitat. Ha estat guardonat amb la categoria de premi més innovador patrocinat per Plusfresc.
  • “Bike Park” de l’alumna Ana Maria Groita del CFGS d’Administració i Finances s’ha endut el premi al projecte més sostenible/social patrocinat per Incorpora, fundació social La Caixa.

Comissió d’Emprenedoria de l’Escola del Treball de Lleida