Jaume Quintana, alumne de l’Ins Escola del Treball de Lleida, s’endú un primer premi en la VII edició de projectes emprenedors de Formació Professional a Catalunya.

En la VII mostra de projectes emprenedors als Ensenyaments Professionals celebrada al Citilab de Cornellà de Llobregat el passat 7 de maig, es va premiar dins la categoria de projecte més viable de grau mitjà la idea Wolpray de l’alumne Jaume Quintana de l’Ins Escola del Treball de Lleida, que es va endur la quantitat de 500 euros.

La finalitat de la mostra es fomentar l’emprenedoria, promocionar i premiar els projectes emprenedors creats per l’alumnat de formació professional dels centre d’FP de Catalunya . En aquesta edició van arribar a la final 16 projectes que participaven en diferents categories. Cada projecte va ser exposat per l’alumnat finalista utilitzant la tècnica de l’elevetor pitch.

El Jaume va presentar com a idea una aplicació que permet la cerca dels millors events de la zona així com també comprar les entrades amb descomptes, publicar les fotos, conèixer nova gent i passar una bona estona amb els amics.

Des de l’Escola del Treball es fomenta aquest esperit emprenedor durant tot el curs escolar amb diferents activitats englobades dins la Roda del Talent que finalitza presentant els millors projectes als diferents concursos d’emprenedoria del nostre territori. Enhorabona Jaume!