NETWORKING

El 17 de desembre, la Comissió d’Emprenedoria va organitzar una activitat de networking on alumnes de diferents cicles formatius  van presentar un petit video explicatiu de la seva idea de negoci i van elaborar un CANVAS per tal definir millor el seu projecte. A partir d’aquest CANVAS l’alumnat, amb l’ajuda dels membres de la comissió, haurà de cercar algun company/a d’un altre cicle formatiu per a que col·labori amb ell/a en la millora d’algun apartat. Amb aquesta col·laboració es pretén un treball intercicles on l’alumnat comparteixi els seus coneixements i habilitats, s’adoni dels seus punts febles i punts forts i aconsegueixi presentar uns projectes més reals.

Entre les idees presentades i que participaran en el concurs de projectes intercicles tenim:

Idees presentades:

-Agència de màrqueting digital

– Kits d’autoconsum d’energia solar per habitatges

– Botiga de roba+cafeteria

– Hotel per a mascotes

-Generador d’electricitat i d’hidrogen

– Programa software interactiu per a memòries USB

-Idea per convertir l’smartphone en un Big Phone

– Aplicació de cites online religioses “Oh My God”

– Cigarretes amb llavors integrades

– Assessoria d’il·luminació

– Ride City

-App per cercar pisos d’estudiants

-Impuls de la música clàssica per canals digitals

Des de la Comissió volem agrair a l’alumnat la seva participació doncs l’activitat ha tingut molt bona acollida malgrat la dificultat de la no presencialitat. Cal afegir que es tracta de projectes que l’alumnat desenvoluparà fora del seu horari lectiu, fet que comporta un esforç i dedicació extra important. Ànims i Endavant!!