Els dies 12, 13 i 14 de maig de 2020 de 9 a 11.30h va tenir lloc la Mostra d’ImpulsFP. Una mostra on es va poder descobrir el talent de la FP i compartir experiències dels alumnes i professors de tots els centres de Catalunya. Va ser el primer esdeveniment on line que va aplegar alumnes vinguts d’arreu del territori i que va premiar la capacitat emprenedora i d’innovació de la formació professional catalana.

En el marc d’aquestes jornades es va celebrar la VIII Mostra de projectes emprenedors, que representa la final catalana de projectes d’emprenedoria de l’FP premiats per entitats locals d’arreu del territori en el curs 2018-2019. En aquesta convocatòria han participat 43 projectes guardonats per les entitats locals, dels quals són finalistes 15. Les entitats participants són: Global lleida- SSTT’s Lleida (Emprenedoria Escolar a Lleida E2), Fundació BCN FP, L’Hospitalet (El Gornal), SSTT’s Terres Ebre, SSTT’s Girona, Ajuntament Manresa, Ajuntament de Terrassa-Consell de la Formació Professional, Girona Empren.

El projecte  “Trisports Gym” presentat per l’alumna Blanca Calero del CFGM d’Activitats Comercials de l’INS Escola del treball va ser guardonat dins la categoria de “Millor Idea”. Aquest projecte parteix de la idea de voler crear un gimnàs i a la vegada contribuir amb el medi ambient a través de l’energia renovable que en aquest cas es creada per l’esportista.

En la categoria de Projectes Innovadors , es van seleccionar 5 projectes finalistes que s’han dut a terme durant el curs 2019-2020. Els alumnes , Miquel Melis, Victor Saez i Gabriel Lima del CFFS d’Energies Renovables van presentar el seu projecte “Easy Bike” , un punt de recàrrega per a bicicletes , patinets …elèctrics que s’abasteix amb energia renovable i compta amb unes guixetes que es pot reservar per a fer la recàrrega.

EASY_BIKE_ETLleida (R)
IMG_20200514_101952