Nova edició dels Premis E2 i nous guanyadors de l’Escola del Treball.

El dia 29 d’Octubre es va celebrar al CaixaFòrum la VI edició del lliurament dels Premis E2, Escola d’Emprenedors organitzats per GLOBALLEIDA i, els Serveis Territorials del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya a Lleida.
La jornada es va iniciar amb el Taller d’inspiració “Creativitat per a la vida i els negocis! APRENEM?, a càrrec de la Raquel Cánovas, consultora certificada en la resolució creativa de problemes, especialitzada en creativitat i pensament. Seguidament es van exposar els diferents treballs finalistes i es va donar a conèixer l’alumnat guanyador en les diferents categories.
Aquest curs hem obtingut un accèsit de 300 euros al projecte més sostenible amb el projecte Trisports Gym. S.A de l’alumna Blanca Calero de CFGM d’Activitats Comercials i un primer premi de 500 euros a la millor idea per al projecte Suunbrilla dels Alumnes Arnau Satorra i Andrés Gascón.
Un any més l’acte ha estat dinamitzat a través de les xarxes socials: Facebook, Twitter,YouTube i Instagram, amb la col·laboració dels alumnes de l’Escola del Treball.