Dilluns 13 de desembre va tenir lloc el lliurament de premis presidit per Carles Gibert, vicepresident del Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida i Paco Cerdà, tinent d’alcalde de Promoció Econòmica i Emprenedoria; acompanyats de Maite Badia, directora adjunta dels Serveis Territorials del Departament d’Educació a Lleida.
🎯 L’objectiu d’aquest certamen és impulsar l’emprenedoria entre l’alumnat ja des de l’etapa infantil i primària, en l’ESO, el Batxillerat, i fins als estudis pre-professionalitzadors, cicles formatius de grau mitjà i superiors dels centres de les Terres de Lleida, per mitjà de la presentació de projectes amb idees i pràctiques innovadores de les diferents etapes educatives.
L’alumnat de 1r curs del #CFGS de #Màrqueting i #Publicitat de l’INS Escola del Treball ha col·laborat en les accions de dinamització per les xarxes de l’esdeveniment  i com a centre, s’han presentat diversos projectes dels quals han resultat guardonats els següents:
En la categoria de CFGS  ha resultat guardonat amb el 1r premi a la millor idea el projecte “Cooperativa Muu: Iogurt enriquit amb alga espirulina” de les alumnes, Desirée Sedano Torres i Fatima Ezzahra Boulal, del CFGS Laboratori d’anàlisi i control de qualitat (CF d’alt rendiment).
En la categoria CFGM  ha resultat guardonat també amb el 1r premi a la millor idea “Sabana World: Espai cultural i gastronòmic de la cultura africana” de les alumnes Benita May i Martín Nsue Ngomo Ndoho alumnes del CFGM Gestió administrativa àmbit jurídic.
Enhorabona a tots els participants.