El passat 23 de novembre, ha tingut lloc l’acte de lliurament de la 9a edició dels premis Talent Emprenedor al Palau de Congressos, La Llotja Lleida.

L’objectiu d’aquest certamen, impulsat per la Regidoria de Promoció E. i Emprenedoria de l’Ajuntament de Lleida, amb la col·laboració amb el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i del Patronat de Promoció Econòmica de la Diputació de Lleida, és incentivar l’emprenedoria de l’alumnat en totes les etapes educatives; ESO, Batxillerat, Estudis professionalitzadors, CCFF de grau mitjà i superior.

Destaquem el rècord de participació de la convocatòria d’enguany, amb 33 projectes presentats i 13 finalistes; amb una dotació general de 5.800 euros en premis.

Des de l’etlleida ens sentim orgullosos de poder contribuir a promoure l’esperit emprenedor i a millorar la formació de l’alumnat en l’àmbit de la creació d’empreses.
Felicitem a tots els guanyadors 👏 i molt especialment celebrem:

🏅El premi al projecte més creatiu en la categoria d’ estudis pre-professionalitzadors  a FLAMIFERIA. EMPRESA SIMULADA A L’AULA.
Projecte adreçat a l’alumnat del mòdul professional de preparació de comandes i venda de productes de l’IFE Auxiliar de Vendes i Atenció al públic.

🏅El premi al projecte més viable en la categoria de CFGS a SHAKE IT & DRINK.
Projecte de fabricació de sucs naturals de fruites enriquits amb probiòtics i alga Chlorella, elaborat per l’alumnat del CFGS Laboratori d’Anàlisi i Control de Qualitat.

Com a col·laboració especial, l’esdeveniment ha comptat amb la participació de l’alumnat del #CFGS de Màrqueting i Publicitat de l’Institut Escola del Treball per a la dinamització de les xarxes socials al llarg de l’acte i de l’alumnat d’ILERNA Formació per a l’organització.

🚀Potenciar el talent i la innovació avui és sens dubte una aposta de futur🎯

prem