El passat dia 15 d’abril l’alumnat dels CFGS de Robòtica, Química i Salut Ambiental i Educació i Control Ambiental vam visitar la fàbrica que Procter & Gamble té ubicada a Mequinensa. Aquesta seu s’encarrega de fabricar tota la gamma de tovalloletes humides de què disposen en el mercat.

Després d’unes explicacions conjuntes per part del personal de l’empresa ens vam dividir en dos grups per a fer una visita més específica segons els nostres cicles. L’alumnat de robòtica van poder veure la cadena de fabricació i l’alumnat d’ECA i QSA la depuradora i la recollida selectiva dels diferents residus.

Va ser una sortida profitosa, que ens va aportar una visió realista i aplicada del que treballem a l’aula.