El passat dijous 14 de desembre l’alumnat de segons curs del CFGS Educació i Control i del CFGS Ambiental i del CFGS Química i Salut Ambiental van visitar el centre de tractament de residus municipals del Segrià localitzat a Montoliu de Lleida.
Durant la visita guiada, l’educadora ambiental va mostrar a l’alumnat les diferents fases per tal de gestionar els residus en la planta de compostatge i triatge i el Dipòsit Controlat així com les problemàtiques i impactes ambiental associats a la gestió d’aquests residus.

Finalment la visita va concloure amb un taller en el que l’alumnat va conèixer millor la problemàtica associada a l’ús intensiu de diferents tipus de plàstics i les alternatives per tal de reduir l’ús d’aquest en el dia a dia.
Una visita molt productiva per a la formació del nostre alumnat.