El divendres 2 de febrer l’alumnat de primer i segon curs d’Educació i Control Ambiental va realitzar en primer lloc una visita dinamitzada a Siurana i més tard una ruta guiada amb el reconeixement d’espècies vegetals de l’entorn.

Pel que fa a la visita dinamitzada aquesta va permetre conèixer el patrimoni històric i natural del poble al mateix temps. Gràcies a les diferents parades que es van fer durant el recorregut l’alumnat es va familiaritzar tant amb Siurana com amb el seu entorn, especialment amb la formació geològica d’aquest.

Durant la segona part amb un recorregut de 7km amb diferents parades entre Siurana i el seu pantà van poder identificar in situ espècies vegetals pròpies d’un entorn tant privilegiat com aquest, localitzat entre Muntanyes de Prades i el Parc Natural Serra de Montsant.

Un dia molt ben aprofitat en que l’alumnat va gaudir fent classe a la natura!