El dimecres 21 de febrer, l’alumnat de 2n d’Educació i Control Ambiental van realitzar una sortida a Raimat Natura, un parc ecològic amb 700 hectàrees de vinyes. Des de la seva inauguració el maig del 2021, Raimat Natura s’ha convertit en l’únic espai natural i ecològic visitable dins de la finca vinícola més gran de l’Estat. Els visitants poden descobrir-lo a peu o en bicicleta, recorrent els tres itineraris senyalitzats. En el nostre cas, la Patrícia i l’Aura ens van fer una visita guiada amb bicicletes elèctriques per diferents parts de la finca. No sols ens van explicar la producció de la vinya, així com els diferents tipus de raïms que cultiven, sinó la gran importància que li donen a la sostenibilitat dintre de l’empresa.

L’alumnat va gaudir d’una completa visita amb un tastet final que estava acompanyat d’unes bones vistes. Sense dubte, una experiència per compartir i repetir!