Des de la Comisió d’Emprenedoria i l’equip ID7 s’ha endegat una altra edició de la quinzena del networking. Una de les activitats d’aquesta quinzena és el Speed Networking, on l”alumnat de 2n curs de tots els CF’s que tingui una idea de projecte a desenvolupar (al MP de projecte i/o MP d’EIE) o que no el tingui encara però vulgui participar en alguna idea de projecte amb altres alumnes han d’assistir el dia 21 de novembre a les 16h a la sala d’actes. El desenvolupament de la jornada consisteix en formar diferents grups d’alumnes on s’explicaran entre ells quines idees tenen o habilitats (90 segons). Un cop tots han anat escoltant les idees dels companys es deixa un temps per si volen interessar-se més per participar en alguna idea i formar un equip intercicles. Es tracta d’aprofitar que tots els alumnes de 2n han de fer projecte o bé al MP de projecte o be al MP d’EIE.
Per apuntar-se a aquesta activitat cal fer la inscripció des d’aquest enllaç:

Anima als teus companys a participar-hi!!!