Durant l’acte s’han presentat els 12 projectes finalistes i s’ha fet el lliurament dels premis als alumnes i centres participants. Una iniciativa que té la finalitat de fomentar la cultura emprenedora en l’àmbit del sistema educatiu, despertar entre l’alumnat l’interès pel món de l’empresa i promoure iniciatives empresarials, mitjançant accions i activitats adreçades a l’alumnat i al personal docent on, Lo Sabó, el projecte presentat per l’alumnat de l’Itinerari Formatiu Específic d’Auxiliar en Vendes i Atenció al Públic, ha estat guardonat en la 10ena edició dels Premis Talent Emprenedor de Lleida 2023 en la categoria d’estudis Pre-Professionalitzadors com a projecte més creatiu. Així doncs, el projecte basat en una empresa simulada produït amb la col·laboració de l’alumnat del CFGS de Química i Salut ambiental per l’elaboració dels productes. Per tant, es conclou amb èxit l’objectiu d’aquesta iniciativa d’incentivar idees pràctiques i emprenedores que ajudin a fomentar l’emprenedoria entre l’alumnat de les Terres de Lleida.