El passat divendres 1 de desembre l’alumnat de segons curs d’Educació i Control i Ambiental va rebre la visita de dos Agents Rurals de l’àrea del Segrià. Durant el matí van realitzar una xerrada al voltant de les tasques que realitzen el Cos d’Agents Rurals de Catalunya així com els requisits i procés per accedir al cos. També va haver-hi temps per veure mostres reals de diferents espècies que han estat trobades pels agents al bosc de ribera del riu Segrià.

L’alumnat es va mostrar molt participatiu preguntant quines son les principals accions que realitzen en el dia a dia i a quines problemàtiques ambientals s’enfronten els agents. Aquests varen destacar la predisposició i interès de l’alumnat i el bon ambient durant la xerrada. Aquesta va ser molt útil per tal de conèixer l’alumnat una altre sortida laboral molt relacionada amb el cicle formatiu.