L’alumnat de 1r de Laboratori d’Anàlisi i Control de Qualitat i de 1r de Química i Salut Ambiental de l’Escola del Treball de LLeida ha visitat Cal Valls.

La Maria Valls, ha donat la benvinguda i ha explicat la trajectòria d’aquesta empresa ubicada al terme municipal de Vilanova de Bellpuig, empresa familiar d’Alimentació ecològica i natural.

Els alumnes han pogut visitar les instal.lacions. Han vist el diagrama de procés i el APPCC d’un dels productes estrella “ la salsa de tomata” en mans de la tècnica de control de qualitat, l’Anna, que també els ha explicat els controls del producte acabat i conjuntament amb la Maria, els han compartit els aspectes ambientals d’aquesta industria pionera en producció natural, ecològica i biodinàmica així com les seves propostes de futur per tal de fomentar el desenvolupament sostenible.

Una visita interessant, sorprenent i molt didàctica!!!!!