
Catskills és el programa d’innovació pedagògica que promou i demostra l’expertesa i les competències que te l’alumnat de formació professional. Dels cursos de Fusteria i moble fa temps que hi participem, amb dos o tres alumnes depenent de l’especialitat.
Aquest any dos alumnes de 2n de GM, han participat en les competicions de Catskills 25 de fusteria i ebenisteria els dies 27, 28 i 29 organitzades i realitzades a l’Institut Pere Martell de Tarragona.
L’alumne Nil Gutiérrez s’ha presentat en el Catskills 24 d’ebenisteria realitzant un petit moble fet amb fusta de freixe amb un calaix i una porta i l’alumne Edgar Ampurdanes en el Catskills 25 de fusteria realitzant una porta amb una corba i amb plafons i vidres.