
L’Escola del Treball ha celebrat una nova sessió dins del cicle de píndoles emprenedores, adreçada a l’alumnat de primer curs dels cicles formatius de grau superior.
La sessió ha estat dedicada al parlar en públic, una habilitat transversal imprescindible tant en l’àmbit emprenedor com professional. La ponent convidada, Maria del Olmo, ha ofert una xerrada dinàmica i participativa on s’han treballat consells pràctics per comunicar amb seguretat i eficàcia davant d’un auditori.
Amb més de 80 alumnes participants, l’activitat ha tingut una molt bona acollida, evidenciant l’interès i la necessitat de formar-se en competències comunicatives des dels inicis del recorregut formatiu.
Aquesta sessió forma part de la Roda del Talent, una iniciativa promoguda per l’Àrea d’Emprenedoria del centre, que ofereix a l’alumnat eines i recursos complementaris per al seu desenvolupament personal i professional.
L’Escola del Treball aposta per una formació completa, que combina coneixement tècnic i habilitats transversals per preparar els professionals del futur.

