Després de 2 anys sense sortides per causa de la pandèmia el alumnes de Comerç Internacional i de Transport i logística han visitat recentment el Port de Tarragona i les seves instal.lacions.

Els tècnics del Port ens van fer una explicació teòrica del Port, les seves funcions i magnituds i posteriorment vam poder visitar els molls i diferents terminals des de un petit vaixell.

El Port de Tarragona es caracteritza per ser un port de càrregues a granel, agroalimentari i molt vínculat amb la indústria petroquímica.

Els alumnes van poder veure de primera mà l’operativa d’un port, la càrrega, descàrrega de contenidors… i les múltiples tasques que cal realitzar perquè les mercaderies arribin al seu destí final.

Vam acabar la sortida amb una visita al museu del Port on es detalla tota la seva evolució històrica.