
L’alumna Estel Olesa, de 2n curs del CFGS de Comerç Internacional, ha participat en una taula rodona sobre mobilitats internacionals d’alumnat de centres educatius de Lleida en el marc de la Fira FormaOcupa.
Durant la seva intervenció, l’Estel ha compartit amb el públic la seva experiència personal en les diferents estades Erasmus que ha realitzat al llarg de la seva formació. En concret, ha explicat el seu pas per Thiene (Itàlia), Cork (Irlanda) i també per París i Montpellier (França), posant en valor tot allò que aquestes mobilitats li han aportat tant en l’àmbit acadèmic com en el personal i professional.
La seva participació ha permès donar visibilitat a les oportunitats de mobilitat internacional que ofereixen els estudis de formació professional, així com destacar els beneficis d’aquestes experiències per al desenvolupament de competències lingüístiques, professionals i interculturals.
Aquest tipus d’iniciatives contribueixen a inspirar altres estudiants i a reforçar la importància de la internacionalització en la formació de l’alumnat, en un context cada vegada més global i connectat.
Des de l’Escola del Treball es valora molt positivament la participació de l’Estel en aquest espai de testimoniatge i orientació, que posa en relleu el potencial transformador de les experiències internacionals.

