
El passat dijous 20 de febrer l’alumnat de Gestió Administrativa de 2A i de 2B, juntament amb els docents Carles Alcover i Joan Cano van visitar les instal·lacions de La Meta de l’empresa Vall Companys. De fet, aquesta empresa és la que més creix i s’expandeix a nivell nacional al 2024 dintre del sector Agroalimentari.
En concret, dintre d’aquest ampli sector, van conèixer el cicle d’explotació d’una empresa farinera: La Meta, que forma part del grup. El programa va ser:
- Conèixer la part logística de l’empresa (recepció de mercaderies)
- Endinsar-nos en els aspectes més destacats de la part productiva (elaboració dels diferents tipus de farines que exigeix el mercat)
- Descobrir detalls fonamental de la part analítica (amb la visita al laboratori de qualitat)
- Per últim, vam conèixer l’emmagatzematge i posterior distribució.
En resum, van ser dues hores d’immersió en una gran empresa de Lleida, i és per això que també volem agrair a l’empresa i als seus responsables la seva dedicació i amabilitat.