Na Rosa Viladegut professora de la família de comerç  i en Camilo Bustamante, professor de llengua francesa, ambdós en actiu a l’institut Escola del Treball, van realitzar una estada de Docència/Formació a la ciutat de Lille (França) la setmana del 17 al 21 de setembre d’enguany. Tots dos varen rebre una beca Erasmus Docència per a ensenyants.

Durant aquest temps, els professors van assistir a diferents classes de l’àmbit del Transport i la Logística, van compartir experiències pedagògiques i metodològiques i van recopilar bibliografia i documentació relacionada amb l’ensenyament de diferents mòduls formatius al cicle de CFGS Transport i Logística. Els professors van rebre el suport del professorat de l’institut francès “Lycée Gaston Berger” de la ciutat francesa de Lille així com de la direcció del centre, que es va mostrar molt interessada en els projectes del nostre centre. Aquest institut és soci col·laborador de l’Escola del Treball des de fa deu anys, durant els quals professorat del seu establiment ens han ajudat a trobar empreses on els nostres estudiants han realitzat part de les seves FCT i també ha facilitat l’estudi durant un trimestre d’estudiants lleidatans a les seves aules.

Membres de l’equip de professors de BTS Transport et Prestations Logistiques, de Lille (França)

Rosa Viladegut i Camilo Bustamante a les aules del GASTON BERGER