EMPRENEDORIA

Com d’altres anys, en la setmana de l’emprenedoria (del 29 de gener fins 02 de febrer) es durà a terme el Job-dating, activitat on hi col·laboren Òptima Business i Randstad, dues empreses lleidatanes de gestió de recursos humans. Es basa en una entrevista que tenen aquestes amb l’alumnat dels nostres cicles que acaben etapa aquest any. En ella, empresa i alumne/a comenten el Currículum en un espai petit de temps. L’activitat com a tal es durà a terme el proper dimecres 31 i estarà adreçada a l’alumnat de 2n curs compactat i que acaba al març, la resta ho farà més endavant.

A l’Escola del Treball apostem per fomentar l’esperit emprenedor dels joves a través d’accions que impliquin a tots els agents de la societat que ens envolta, professorat i personal del PAS, alumnes i empreses.