Alumnes de 1r i 2n del cicle formatiu de grau superior de laboratori d’anàlisi i control de la qualitat assisteixen a una conferència, el dimecres 14 de novembre, a l’aula magna de l’IEI.

El grup conjunt d’alumnes tant de 1r com 2n curs d’anàlisi i control de qualitat han assistit a una xerrada sobre les aplicacions de la biotecnologia dins el món de la medicina, que els ha pogut apropar a la recerca biomèdica puntera que s’està fent actualment a Lleida. La investigadora lleidatana Teresa Capell ha explicat les grans troballes i els grans reptes a què s’enfronta el seu gran equip d’investigadors, dirigits per ella mateixa. La xerrada ha estat centrada en la biotecnologia dins l’àmbit de la lluita contra la SIDA, que s’està desenvolupant en col·laboració amb una àmplia xarxa de centres a l’exterior, que junts avancen a pas ferm en la recerca de mètodes preventius per a controlar l’extensió de la devastadora malaltia.