L’Escola del Treball i l’associació d’exalumnes (Alumni) col·labora en la organització del Torneig de la Seu Vella League of Legends. L’empresa SF Studios ha dissenyat la fase final de la seva competició online el proper dissabte 19 d’octubre a les 16.15 hores i compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Lleida.

A banda de la competició els assistents podran participar en un torneig en modalitat 1v1. En cas de voler participar cal contactar amb l’organització per a fer la inscripció. El preu de l’entrada amb dret a participar en el torneig és de 2 €.

La nostra Escola promou iniciatives vinculades als jocs electrònics des del curs 2018-19 i organitza els ET·Games on aquest tipus d’activitats son les protagonistes del darrer dia de classe de l’any.

Als ET·Games es fan competicions amb jocs com el Age of Empires, Clash Royale, Bomberman, Parchís, Move or Die o Palabras cruzadas amb la participació de l’alumnat i el professorat de l’Escola. El comitè organitzador preveu estendre aquesta competició a altres centres per a crear competicions amb altres centres educatius.

ET logo_escola_512-512
ET_Alumni400x400