Aquest mes de maig, ha finalitzat la tanda de píndoles emprenedores programada per aquest curs 21-22. Ha estat adreçada com sempre a l’alumnat de CFGS del nostre institut amb l’objectiu de complementar la formació rebuda però des d’un punt de vista més professionalitzador, apropant-los a la realitat empresarial.

En aquesta nova edició, hem pogut reentomar la tant enyorada presencialitat, cosa que ha fet que hagin incrementat les inscripcions respecte al curs anterior. Fins i tot ha estat necessari duplicar formacions!!

La temàtica de les píndoles de l’alumnat de 1r curs, ha estat encarada a adquirir habilitats emprenedores i els 6 tallers que s’han treballat han estat:

Gestió del Canvi: Treball de les nostres resistències personals. Del no puc al ho estic fent

Ponent: Oscar Becerril (Tàctica 360)

És important analitzar quines són les nostres resistències personals, perquè les tenim i que fer per millorar-les, tot treballant:

-Trencar Rutines

-Preocupació pel futur

-La por al fracàs

-No reconèixer la necessitat de canvi

-No reconèixer oportunitats.

Escolta i Feedback

Ponent: Laura Ravés

Potenciar la intuïció, saber escoltar i donar feedback, és una competències empresarials fonamentals si volem tenir èxit.

Domina el teu llenguatge no verbal

Ponent: Maria del Olmo (Tàctica 360)

Som conscients del nostres gestos? Aquests ens ajuden a expressar-nos, a reforçar el que transmetem verbalment, emfatitzar, persuadir, millorar el nostre discurs, …

Tècniques de Negociació

Ponent: David Jorba

La negociació és el mecanisme més pràctic i eficient per equilibrar interessos contraposats i solucionar conflictes.

Gestió del Temps

Ponent: Gorka Bartolomé

Sempre ens falten hores al rellotge i sovint ens veiem desbordats de tasques. Et sona? Existeixen tècniques que ajuden a gestionar bé el temps. També aprendre a delegar i saber dir que no ajudarà en el procés.

Treballem la creativitat

Ponent: Maria del Olmo (Tàctica 360)

La creativitat ajuda a incrementar la generació d’idees, a analitzar- les i desenvolupar-les. Tot amb l’objectiu d’obtenir una solució real al repte que se’ns planteja

a temàtica de les píndoles de l’alumnat de 2n curs, ha estat encarada a preparar-los en la inserció al món laboral i a conèixer les empreses del nostre territori i els 6 tallers que s’han treballat han estat:

LinKedIn: La teva Xarxa més professional

Ponent: Esther Barqué

Conèixer LinKedIn ens ajudarà a buscar feina, a crear la nostra marca i a ser més visibles a les xarxes

Tenir un bon perfil de LinKedIn és essencial

Aprén a presentar-te i presentar les teves idees amb ELEVATOR PICH

Ponent: Gorka Bartolomé

L’objectiu final d’aquesta formació, és aconseguir una presentació impactant, clara i concisa, però al mateix temps que capti l’atenció dels nostres espectadors

Coneixem les cooperatives del nostre territori

Ponent: Ateneu Cooperatiu / Ponent Coopera

L’activitat ha consistit en conèixer les cooperatives del nostre entorn, el seu funcionament i la seva activitat
Per què Autònom Persona física o SL? Quina forma jurídica triar?

Ponent: Pere Sierra

Avantatges i inconvenients de les principals formes jurídiques d’empreses que podem triar per muntar el nostre negoci

Employer Branding

Ponent: Montse Infante

La reputació de l’empresa i la seva proposta de valor cap als treballadors està relacionada directament en la captació i retenció del millor talent. Si les empreses segueixen aquesta estratègia, aconseguiran reduir els costos de contractació.
Lideratge i Gestió d’equips

Ponent: David Jorba

Quines són les característiques emocionals d’un bon líder?

Tipus de líders, com actuar i comunicar.

Des de la comissió emprenedora, felicitem tant als ponents per la seva professionalitat, com als assistents per la predisposició i ganes d’aprendre.

Moltes gràcies a tots i totes per haver permès que hagin estat tot un èxit. Esperem incrementar, si més no mantenir en la propera edició que serà la 10a!!!!!!